1) Egyszerű grafikus felületű alkalmazás

  • Követelmények: A megvalósításnak felhasználóbarátnak, és könnyen kezelhetőnek kell lennie. A szerkezetében törekedni kell az objektumorientált szemlélet megtartására.
  • Dokumentáció: Tartalmaznia kell a feladat elemzését, felhasználói eseteit
    (UML felhasználói esetek diagrammal), a program szerkezetének leírását
    (UML osztálydiagrammal), valamint az esemény-eseménykezelő
    párosításokat és a tevékenység rövid leírását.
  • Mintadokumentáció
  • Mintaprogram
  • Feladatok listája



2) Kétrétegű grafikus felületű alkalmazás

  • Követelmények: A megvalósításban törekedni kell az objektumorientált szemlélet megtartására, és el kell határolni a logikai réteg osztályait a felületi réteg osztályaitól úgy, hogy másik grafikus felület mellett is használhatóak legyenek.
  • Dokumentáció: Tartalmaznia kell a feladat elemzését, felhasználói eseteit (UML felhasználói esetek diagrammal), valamint a program szerkezetének leírását (UML osztálydiagrammal).
  • Mintadokumentáció
  • Mintaprogram
  • Feladatok listája



3) Adatbázis-kezelő alkalmazás

  • Követelmények: A megvalósításban ki kell használni a modell/nézet architektúra által nyújtott lehetőségeket, a megjelenítésben a programnak törekednie kell a felhasználó-barátságra (azonosítók háttérben való automatikus generálásával, értelmezhető tartalommal való lecseréléssel, kiválasztási lehetőségek biztosításával, stb.).
  • Dokumentáció: Tartalmaznia kell a feladat elemzését, felhasználói eseteit (UML felhasználói esetek diagrammal), a program szerkezetének leírását (UML osztálydiagrammal), valamint az adatbázis felépítésének leírását (diagrammal).
  • Mintadokumentáció
  • Mintaprogram
  • Feladatok listája